• Meivoetbalkamp 2024

Kom je ook lekker voetballen in de meivakantie?

3 dagen voetbal!
    Ook dit jaar wordt er door vv Hillegersberg een ontzettend leuk voetbalkamp georganiseerd. Ons voetbalkamp heeft veel voetbaloefeningen, wedstrijdjes, looptrainingen en leuke voetbalspelletjes.

Voor wie?
    Het vv Hillegersberg Meivoetbalkamp is voor iedereen van 5 jaar t/m O14 jaar. Jongens, meisjes, voetballers en niet-voetballers, leden en niet-leden van vv Hillegersberg; iedereen is welkom!

Wanneer?
    Maandag 6 t/m woensdag 8 mei 2024.
    Brengen om 9.30 uur en ophalen rond 15.30 uur.

Kosten?
    De kosten bedragen € 100,-. Hiervoor krijgen de deelnemers 3 dagen lang veel voetbalplezier, voldoende eten (broodjes, fruit, etc.) en drinken en een leuk aandenken.

Inschrijven?
    Vul de link voetbalkamp in en maak het bedrag van € 100,- over naar NL68ABNA0507172663 ten name van vv Hillegersberg te Rotterdam, onder vermelding van Voetbalkamp en naam van de deelnemer of betaal via deze betaallink.

Vragen?
    Voor vragen of voor meer informatie kunt u mailen naar penningmeester@vvhillegersberg.nl

Met sportieve groet,
    vv Hillegersberg