• vv Hillegersberg mag zich verheugen in een grote belangstelling. De jeugdafdeling zit behoorlijk vol en voor de meeste leeftijdscategorieën zijn er wachtlijsten. Om deze reden nemen wij geen jeugdspelers meer aan die op een wachtlijst bij een andere vereniging staan. Wij hanteren voor de wachtlijsten een postcodebeleid (postcode Hillegersberg gaat voor andere postcodes) en gezinsleden van leden krijgen voorrang. Elk seizoen zijn er weer veel vrijwilligers nodig. Indien gezinsleden actief willen worden als trainer en/of coach krijgen kinderen daarom ook voorrang op de wachtlijst. Het bestuur behoudt het recht in bijzondere gevallen af te wijken van de wachtlijst.

Kinderen moeten minimaal 5 jaar zijn om trainingslid te worden en minimaal 6 jaar om in een team op zaterdag competitiewedstrijdjes te kunnen spelen. Voor jonge kinderen verwijzen wij u naar peutervoetbal.

Op het aanmeldformulier kunt u bij "Opmerkingen" o.a. aangeven:
    - of en welke gezinsleden lid zijn van vv Hillegersberg,
    - of kinderen vanaf 6 jaar als er plek is in een team willen of (voorlopig) alleen willen trainen,

- met welke vriend/vriendin (van hetzelfde geboortejaar) indeling, indien mogelijk, gewenst is,
    - of u als ouder iets voor de club wil/kan betekenen als trainer/coach, scheidsrechter, sponsor, of...

Via onderstaande knop komt u op de KNVB website met het aanmeldformulier voor vv Hillegersberg.

LET OP: een aanmelding is nog geen inschrijving. Als er plaats is (lees hieronder verder) volgt na aanmelding de inschrijving. Als er nog geen plaats is wordt uw zoon/dochter op de wachtlijst geplaatst tot er wel plaats is.

Aanmelden bij vv Hillegersberg!

• Inschrijven jeugd, ná aanmelding!

Na aanmelding ontvangt u, indien er plaats is en er geen andere belemmeringen zijn, het inschrijfformulier. Op het inschrijfformulier plaats u uw handtekening. Bij het inschrijfformulier voegt u een kopie van een geldig legitimatiebewijs van het aankomde jeugdlid en een recente (digitale) pasfoto (verplicht voor leden vanaf 12 jaar voor de digitale spelerspas).

Indien het aankomde jeugdlid eerder lid is geweest van een andere voetbalvereniging moet op het inschrijffornulier het KNVB realtienummer worden vermeld (of de vereniging waar men het laatst lid is geweest). Is het aankomende jeugdlid minder dan 3 jaar geleden lid geweest van een andere voetbalvereniging dan is voor overschrijving akkoord nodig van de oude vereniging.

De jeugd wordt ingedeeld op geboortejaar. Kinderen vanaf 5 jaar worden ingedeeld bij de JO7 (Jeugd Onder 7). De JO7 traint 1 keer per week en speelt af en toe onderlinge wedstrijdjes. Vanaf 6 jaar kunnen kinderen, als er plek is en het past, meedoen met de JO8 competitie.

Vanaf de JO8 (Jeugd Onder 8) wordt op zaterdag competitie gespeeld. Jeugdteams trainen 1 keer per week; selectieteams trainen 2 keer per week. Indeling samen met vriend/vriendin is alleen mogellijk indien van hetzelfde geboortejaar, indien het verzoek van beide kanten komt én beiden bereid zijn om op hetzelfde/laagste niveau te spelen.

Trainingstijden zijn afhankelijk van de beschikbaarheid van velden en vrijwillige trainers en worden vlak voor de aanvang van het seizoen bekend gemaakt.

Voor competitiespelende leden stelt de vereniging een tenue beschiknaar (shirt en broek).