• Over ons

vv Hillegersberg is een gezellige, middelgrote voetbalvereniging (ca. 700 leden) aan de noordrand van Rotterdam, die zich vooral richt op Hillegersberg en omgeving.

Wij bieden onze leden diverse mogelijkheden om prestatiegericht of recreatief te voetballen, waaronder:

• veldvoetbal competitie senioren (zondag én zaterdag)
    • veldvoetbal competitie vrouwen (zaterdag)
    • veldvoetbal competitie jeugd (zaterdag)
    • 'recreatievoetbal' voor ouders, oud-competitievoetballers e.d. (maandagavond)
    • 7 tegen 7 voetbal voor senioren (vrijdagavond)
    • wandelvoetbal voor 60-plussers (woensdagochtend)

De club is gevestigd op het Sportcomplex Duivesteyn, waar ook de Rotterdamse Rugby club, de Honk- en Softbalvereniging "The Saints" en een kinderdagverblijf zijn gevestigd.

De club beschikt over een prachtig, modern clubhuis, met een fraai uitzicht over de velden. Het mooie, beschutte terrein ligt vlakbij de Molenlaan, centraal in Hillegersberg en is goed bereikbaar vanuit Schiebroek en (Nieuw) Terbregge.

De kernwaarden van de club zijn samengevat in de clubleus 'Plezier, Respect, Prestatie'. Uiteraard gaat het in het veld om de sportieve prestaties, maar daarnaast nemen we de sociale functie en de opvoedkundige taak van de jeugd serieus. Veel aandacht wordt besteed aan waarden en normen, de club beschikt over het Waarden & Normen certificaat van de KNVB.