• Doorgeven vraag en aanbod

Leden van onze vereniging kunnen gebruik maken van deze "vraag en aanbod" -pagina. Heeft u voetbalspullen over, zoals vv Hillegersberg - Klupp sportswaer - kleding of voetbalschoenen, geef dat dan door via email aan secretaris@vvhillegersberg.nl en wij zullen dit zsm op de website plaatsen.

NB Kleding van andere merken dan Klupp sportswear en kleding met sponsorreclame wordt niet geplaatst.

• Gevraagd

Heb je iets nodig om te kunnen voetballen, laat hier dan een oproepje plaatsen. Maak hiervoor gebruik van de e-mail-link hierboven en vul de gegevens in. Wij zullen er dan voor zorgen dat het hier zsm geplaatst wordt.

• Momenteel is er geen vraag
  • Aangeboden

Heb je voetbalspullen over, laat hier dan een oproepje plaatsen. Maak hiervoor gebruik van de e-mail-link hierboven en vul de gegevens in. Wij zullen er dan voor zorgen dat het hier zsm geplaatst wordt.

• Momenteel is er geen aanbod