• Vrijwilligers gezocht

vv Hillegersberg, dat zijn wij!?

De vereniging is op zoek naar vrijwilligers, die actief willen bijdragen aan deze mooie vereniging. We kunnen verschillende talenten gebruiken bij de verdere ontwikkeling en organisatie in en rond de vereniging. Een vereniging zoals vv Hillegersberg kent zowel voetbaltechnische als administratieve/organisatorische vrijwilligers en we zouden deze groep graag willen uitbreiden ten einde de verdere ontwikkeling en organisatie te kunnen blijven realiseren.

We zijn op zoek naar:

• Jeugdcoördinator(en) (contactpersoon voor teams in een bepaalde leeftijdscategorie op gebied van organisatie, communicatie en administratie. Onderdeel van de jeugdcommissie)
    • Activiteitencommissie jeugd (je organiseert en levert actieve bijdrage aan de verschillende activiteiten binnen de jeugd, zoals Sinterklaas, Oliebollentoernooi etc.)
    • Jeugdtrainerscoördinator (je bent organisatorisch verantwoordelijk voor de indeling van de jeugdtrainers i.s.m. jeugdcommissie en contactpersoon voor deze vrijwilligersgroep)
    • Scheidsrechter(s)
    • Gastheren en -vrouwen voor de commissiekamer (ontvangen van teams en scheidsrechters op wedstrijddagen, organisatorisch aanspreekpunt op de wedstrijddag)
    • Trainer(s)

Mocht je interesse of talent niet in bovenstaande vacatures terugkomen, maar wil je wel een bijdrage leveren aan de vereniging dan horen wij dit heel graag. Niet alle taken zijn in een vrijwilligersfunctie te vatten, maar mogelijk wel essentieel voor een vereniging. Bijvoorbeeld, je kan goed (beleid) schrijven of je bent digitaal handig etc. laat het weten!

Mocht je interesse hebben en/of vragen, stuur dan een bericht aan jeugdcommissie of bestuur via het contactformulier op onze website.

Schroom vooral niet om je talent aan te bieden, de vereniging kan niet door teveel mensen gedragen worden!