• Fitnesstrainingen bij vv Hillegersberg

Vanaf 5 september biedt de club op dinsdagavond en woensdagavond fitnesstrainingen aan. Jeugdteams vanaf JO8 en jeugdspelers mogen hier op aansluiten. Teams en jeugdspelers moeten wel via de coördinator doorgeven dat ze graag mee willen doen.

De trainingen zijn op

Dinsdag
    training 1: 17.00-17.45 uur (veld 1)
    training 2: 17.45-18.15 uur (veld 1)

Woensdag
    Training 3: 18.00-18.45 uur (veld 3)

Even voorstellen:
    Ik ben Sandra Nascimento, moeder van Julian die in de JO16-1 speelt. In het dagelijkse leven heb ik een kantoorbaan als jurist en bestuurskundige in Den Haag. Daarnaast ben ik personal trainer en ‘small group trainer’. In het afgelopen seizoen '22-23 heb ik sportperformancetrainingen verzorgd voor de JO15-1, dit seizoen verzorg ik deze fitnesstrainingen voor alle jeugdteams binnen vv Hillegersberg.

Een sportperformancetraining is een sport specifieke fitnesstraining, waardoor je prestaties verhogen door een toename van kracht, snelheid, wendbaarheid en reactiesnelheid. Na enkele maanden meedoen in mijn trainingen zullen de spelers een verbetering ervaren in hun prestaties op het veld. Een grote verandering zal zijn dat de spelers de tweede en meest beslissende helft van de wedstrijden conditioneel goed doorkomen.

Ik kijk ernaar uit alle spelers uit de verschillende voetbalteams te mogen begroeten tijdens mijn trainingen.

Ouders die interesse hebben in personal training, zijn uiteraard ook altijd welkom om bij vragen een e-mail te sturen naar sandra@vitalityschool.eu

Hartelijke groeten, Sandra