• Onze velden zijn alleen voor trainingen en wedstrijden

Wil je een balletje trappen met vrienden? Zoek een trapveldje* in de buurt! Buiten trainingen en wedstrijden is het NIET toegestaan om onze velden te gebruiken.

Buiten trainingen en wedstrijden is er vaak geen toezicht. Dat betekent dat er helaas veel vernielingen plaatsvinden en veel rotzooi wordt achtergelaten. Daarom sturen wij iedereen weg die er op dat moment niks te zoeken heeft. Dat geldt ook voor leden, omdat niet te controleren is wie er wel/niet lid is.

Zie ook onze Huisregels waarin deze regel al jaren is opgenomen.

Als iemand zich wil melden om structureel toezicht te houden (dus niet af en toe), staan wij daar uiteraard voor open. Vrijwilligers kunnen zich daarvoor melden bij het bestuur via ons contactformulier.

* Tips: Speeltuin Molenhoek (achter de Heijbergschool), Voetbalkooi Hazelaarweg, veldje bij de Tracisius School (Johan de Witlaan) of een grasveld in een park.