Beste (jeugd)speler,
Hoewel we nog middenin de competitie zitten, zijn we al volop bezig met volgend seizoen. We willen graag weten wie van jullie volgend jaar jongere leden training willen geven. Je kan je kennis en vaardigheden overbrengen op jongere verenigingsgenoten en ontvangt hierin ondersteuning vanuit de technische mensen binnen de vereniging. Tevens ontvang je afhankelijk van je leeftijd een vergoeding per training. Laten we eerlijk zijn: training geven of vakkenvullen bij de supermarkt?! Wees er snel bij!
Als je interesse hebt om volgend jaar (opnieuw) een jeugdteam te trainen en/of je wil stagelopen bij vv Hillegersberg, kan je je via deze link aanmelden.
We kijken uit naar je aanmelding en je hoort van ons.
Namens de jeugdcommissie,
Niels van Langevelde