• Nederlof Fish

Wij zijn verheugd te kunnen melden, dat we erin zijn geslaagd een grote sponsor, Nederlof Fish, aan onze vereniging te verbinden.

De eerste shirts zijn bedrukt met het logo van Nederlof Fish. Op naar de volgende! Alle wedstrijdshirts van onze jeugd en senioren worden voorzien van het logo van Nederlof Fish. De komende tijd zullen op ons complex ook diverse andere sponsoruitingen worden verwezenlijkt.

Nederlof Fish is één van de grootste leveranciers van verse vis in de wereld en een begrip in de internationale visindustrie. Nederlof Fish verbindt zich voor een periode van 3,5 jaar aan vvHillegersberg.

Nadere informatie over Nederlof Fish is te vinden op: www.nederlof-fish.nl

Wij danken onze nieuwe partner voor hun steun en hebben alle vertrouwen in een succesvolle samenwerking.

Het Bestuur