• Club van 50

De Club van 50 is een club van (een onbeperkt aantal) mensen die de vv Hillegersberg een warm hart toedragen. De Club van 50 dankt haar naam aan de jaarlijkse bijdrage van 50 euro.

Het doel van de Club van 50 is het ondersteunen van de vv Hillegersberg met middelen en goederen die niet behoren tot de basisbehoeften/exploitatie van de vereniging. Tot de basisbehoeften rekenen we in ieder geval, maar niet uitsluitend, zaken zoals veldhuur, gas, water, licht en voetbalmaterialen.

Het bestuur doet jaarlijks een voorstel aan de leden van de Club van 50 met betrekking tot de besteding. Het bestuur doet een suggestie voor een aantal mogelijke doelen, waarbij de leden dan kunnen aangeven, wat de voorkeur heeft. Daarnaast is er de mogelijkheid om zelf een doel te formuleren.

In de afgelopen jaren heeft de Club van 50 bijgedragen aan het verbeteren van de ventilatie in de kleedkamers, het vernieuwen van de geluidsinstallatie in de kantine en het verbinden daarvan met de geluidsinstallatie buiten, een nieuwe beregeningspomp voor het grasveld, de geluidsinstallatie buiten, een nieuw kunstgrasveld en de wegklapbare pupillendoeltjes op veld 3.

Aanmelden voor de Club van 50 kan bij Aart Trees (voorzitter) en Bert Hoepel (bestuurslid) of via email aan sponsorcommissie@vvhillegersberg.nl