• vv Hillegersberg biedt diverse mogelijkheden om prestatiegericht of recreatief te voetballen waaronder: veldvoetbal voor mannen en vrouwen op zaterdag, veldvoetbal op zondag voor 35+, recreatievoetbal op maandagavond, 7 tegen 7 voetbal op vrijdagavond en wandelvoetbal voor 60+ op woensdagochtend.

Via onderstaande knop komt u op de KNVB website met het aanmeldformulier voor vv Hillegersberg.

LET OP: een aanmelding is nog geen inschrijving. Als er plaats is (lees hieronder verder) volgt na aanmelding de inschrijving.

Aanmelden bij vv Hillegersberg!

• Inschrijven senioren

Na aanmelding ontvangt u, indien er plaats is en er geen andere belemmeringen zijn, het inschrijfformulier. Op het inschrijfformulier plaats u uw handtekening. Bij het inschrijfformulier voegt u een kopie van een geldig legitimatiebewijs en een recente (digitale) pasfoto voor de digitale spelerspas.

Indien u eerder lid bent geweest van een andere voetbalvereniging moet op het inschrijffornulier het KNVB realtienummer worden vermeld (of de vereniging waar men het laatst lid is geweest). Bent u minder dan 3 jaar geleden lid geweest van een andere voetbalvereniging dan is voor overschrijving akkoord nodig van de oude vereniging.